Thursday, March 23, 2006

Things I definitely definitely WON'T miss

Numero Uno:
This horrible horrible "Sheila's Wheels" advert.
"For Ladies who insure their caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaars,
Sheila's Wheels are superstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaars -
women make the safer drivers, we can safe a bunch of fivers -
for bonzer car insurance deeaaaaaaaaaaaaaaaals
girls get on to Sheila's Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels!"


Deine Mudder, eh; safer drivers my ass, you bitches in your horrible pink dresses with your horrible blond hairdoes trying to redo your lipstick while driving, aarrr-r-r-r-gh!!!
If ever I see Sheila on the Street I'll run her over with my truck. Twice.
And what the heck do you mean by bonzer, anyway?

Der Feiiiiiind! Mach sie tot!!!

3 comments:

SchnautzeJunge said...

Du könntest das Auto verschonen und neu lackieren; in schön schwarz!
Das kommt viel cooler.

Apropos lackieren: Da komm ich gestern nach getaner Arbeit ausm Wedding zurück und meine Wohnungstür ist in einem schönen - ich sach ma' - Deutsch-Grau lackiert.

Ich hasse Montage!

jO

scotspotter said...

Deutsch-Grau? Igitt!
Natuerlich verschone ich das Auto und lackiere es um. Schoen schwarz mit Chrom, wofuer haelst du mich. Ich bring doch kein Auto um!!

animaldelmar said...

ich finde gut, dass wenn man die mehrzahl von montag schreibt, man sofort das wort montage erhält. gute nacht!